woensdag 15 maart 2017

Distress Oxide

Hallo allemaal,

Jaaaa ik kocht vorige week bij Doe@ding de Distress Oxide en ben daar gisteravond
even mee gaan spelen.
Dit zijn mijn eerste probeersels met die Distress Oxide.
Ik vind ze zelf wel mooi geworden.


Met de vlinder:

Collectable COL1317 Tiny's Butterfly 1
KJ1702 Clear stamp Karin Joan (gewoon-speciaal)
Pronty mask stencil A4 "gel" Bubble 470.803.035
Pront mask stencil Doodle Dots A5 470.802.058
Distress Oxide



Met de vogel:
KJ1701 Clear stamp Karin Joan (Geniet-Joepie) 
 jij bent jarig- van harte en de takjes
HT1601 Clear Stamp Hetty's Piepkuikens ( twiet- twiet)
Pronty mask stencil A4 "gel" Bubble 470.803.035
Pronty mask stencil A4 "gel" Bird 470.803.037


Groetjes van Anja

Volgende blogpost weer kaartjes met mooie mallen.

5 opmerkingen :

Kaartenkraam zei

Allebei mooi maar de vlindertag gaat met de eer strijken wat mij betreft, die vind ik prachtig!

groetjes van Ank

Petra L zei

Mooi Anja, mooi!


Lieve groet, Petra

Judith zei

Heel erg mooi Anja, mooi van kleur zo op het kraft.
Groetjes van Judith

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super zijn ze geworden. Ik denk er ook over om deze Distress te gaan kopen, wilde eerst even zien wat er mee gemaakt wordt, maar dat is dus geweldig! Groetjes Betha

Marian zei

wow zeg, dus ik begrijp dat het zelfs dekkend op de craft werkt! Nu kan ik de verleiding niet meer weerstaan vrees ik. Prachtig!