dinsdag 3 januari 2017

Bezig voor demo....

Hallo allemaal!!!

Allemaal nog de beste wensen voor 2017!!! 
Veel gezondheid, liefde, geluk en.... creativiteit!!!

Ik ben al helemaal  klaar voor aanstaande zaterdag 7 januari 
de Marianne Design Workshop dag bij Doe@ding in Spijkenisse vanwege hun 10 jarig bestaan. Maak er geen linkje van want is al tijdje volgeboekt.
Moet alleen mijn tas nog inpakken maar de spullen staan wel al klaar.

Nu ben ik dus wel lekker bezig voor de demo van 14 januari bij de Hobbyhoeve in Hoeven.
Zij bestaan dan alweer 15 jaar! 
Dus ik heb twee feestelijke creatieve weekenden achter elkaar.
Leuk hoor heb er dan ook heel veel zin in.

Dit zijn de eerste twee kaartjes voor de demo  en jullie weten het inmiddels wel.......
Het zal weer van alles wat zijn dus voor elke smaak wel wat.

Hier dus de creatable foxglove op twee heel verschillende kaarten.

Craftable CR1355 Grass
Craftable CR1359 Basic Passe Patout Squares
Craftable CR1383 Punch Die Spiders and Bugs
Creatable LR0452 Tiny’s Foxglove
Creatable LR0453 Tiny’s Cottages
IT591 Knipvel Tiny’s English Garden
PK9143 Pretty Papers Bloc English Roses


Craftable CR1392 Basic Ticket
Craftable CR1354 Punch Die Butterflies
Creatable LR0452 Tiny’s Foxglove
TC0848 Tiny’s Clear Stamp Border Foxglove
KJ1701 Clear Stamp Karin Joan Geniet-Joepie
KJ1703 Clear Stamp Karin Joan Hartjesregen
PK9143 Pretty Papers Bloc English Roses


Groetjes en hopelijk tot ziens bij een of beide feestjes.
Anja


5 opmerkingen :

Kaartenbox zei

Wat een prachtige kaarten. Ik ben om, ik ga de flox ook kopen.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Ik wens jou ook nog het beste en veel creativiteit voor 2017. Deze kaarten zijn alweer een prachtig begin! Groetjes Betha

roelie zei

twee mooie kaartjes anja

gr roelie

Cards made by Patricia zei

Wat een leuke kaarten Anja. Succes op beide feestjes.

Groetjes,
Patricia


Petra L zei

Supermooie kaarten Anja :-)


Lieve groet, Petra