zondag 30 oktober 2016

Nu klaarstomen voor de demo op de KreaDoe!

Hallo allemaal,

De demo bij de Hobbyhoeve was echt weer ouderwets druk en gezellig dan ga je 
echt met een goed voldaan gevoel naar huis.
Kwam nog een lieve vriendin langs met zelfgebakken kleine appeltaartjes nouououou
dat maak je ook niet vaak mee zeg en die waren me toch lekker!!

Maar zoals ik deze blogpost al noemde... nu klaarstomen voor de demo op de KreaDoe
ik zit woensdag tot en met zondag dus 2 t/m 6 november bij de kraam van


Deze kaart gaat ook mee.

LR0445 Anja’s circle XL
CR1352 Labels
CS0979 Clear stamp Kerst, winter en nieuwjaarswensen
PK9139 Pretty Papers Bloc Country Christmas
MB0162 Knipvel Mattie’s winter animals - foxes




Ik hoop vele van jullie daar te zien!!!
Groetjes van Anja

3 opmerkingen :

Crea Ankie zei

Het is weer een Plaatje Anja !!

Antoinette van Schaik zei

Mooie kaart Anja, de eerste keer dat is zier dat de Creatable van Anja “liggend” is gebruikt. Mooi effect.

En misschien tot ziens op de KreaDoe!

Judith zei

Succes op de KreaDoe ik ben er zaterdag, zien we mekaar vast wel.
Liefs Judith